Fysioterapi

Du er her: Forside \ Behandling \ Fysioterapi
Fysioterapi
Højbjergklinikkens tre fysioterapeuter tilbyder behandling og genoptræning på vores klinik i Aarhus.

Behandling ved fysioterapeut i Aarhus

Fysioterapi er behandling og genoptræning af patienter, der lider af muskelsmerter eller tilsvarende fysiske skader. Det kan være alt fra tennisalbuer og sportsskader til alvorlige motoriske problemer i forbindelse med forskellige sygdomme.

Forebyggelse, behandling og genoptræning ved fysioterapeut

Højbjergklinikkens fysioterapeuter kan bl.a. hjælpe med genoptræning efter skade, operation eller sygdom, behandling af idrætsskader, ryg-, nakke– og skuldersmerter samt fod– og knæproblemer. Derudover kan du få rådgivning om ergonomi, optimal arbejdsstilling m.m.

Book en tid hos en af vores erfarne fysioterapeuter på Højbjergklinikken i Aarhus. Klik på den blå knap her på siden og udfyld formularen. Så kontakter vi dig inden længe.

SuperSole

Højbjergklinikkens fysioterapeut Isaac Ervandian er certificeret SuperSole-behandler. SuperSole er et behandlingssystem for fodrelaterede problemer, som kombinerer den velkendte fysioterapeutiske behandling med muligheden for at få lavet individuelt tilpassede indlægssåler til de patienter, der har behov for det.
Læs mere om SuperSole.

Klinikken fysioterapeuter