Patienttilfredshed: Værd at vide om dine klagemuligheder og aktindsigt.

Du er her: Forside \ Om Højbjergklinikken \ Patienttilfredshed
Patienttilfredshed
98 procent har et godt eller meget godt samlet indtryk af deres besøg.

 

_____________________

På klinikken foretog vi i vinteren 2018 en tilfredsundersøgelse blandt vores patienter. Denne undersøgelse viser, at 98% af respondenterne har et godt eller meget godt samlet indtryk af deres besøg på klinikken. Yderligere viser undersøgelsen, at 98% i høj eller meget høj grad er tilfredse med den behandling, de er blevet givet, og at 98% i høj eller meget høj grad vil anbefale klinikken til andre.

Hvad er dit samlede indtryk af dit/dine besøg på klinikken? (5 = meget godt. 1 = meget dårligt)

  • 5 (88%)
  • 4 (10%)
  • 3 (2%)

Hvordan er du tilfreds med den behandling, du har fået? (5 = i meget høj grad. 1 = slet ikke)

  • 5 (85%)
  • 4 (13%)
  • 3 (2%)

Der bliver brugt god tid og undersøges grundigt hver gang.

Kompetente, faglige behandlere og en utrolig dejlig betjening i telefon og reception.

Venligt plus imødekommende personale. Lyttende og meget kompetent. Professionel behandling.

En god, faglig og kvalificeret behandling.

Rigtig godt samlet indtryk. Dygtige medarbejdere og meget grundige undersøgelser.

Professionel behandling. Ingen ventetid. God vejledning og behandling der har virket.

Fagligt dygtige og imødekommende.

Professionel og kyndig vejledning og behandling.